Płatności i dostawa
Przy składaniu zamówienia, Kupujący wybiera jeden z następujących sposobów płatności:
- Płatność online – przedpłata przelewem w trybie online z wykorzystaniem systemu szybkich płatności internetowych PayU
- Przelew Bankowy:
Wpłaty należy dokonać na numer konta, który otrzymają Państwo drogą mailową po złożeniu zamówienia. Dane do przelewu:
PRACOWNIA NOWY ŚWIAT Mariusz Rzepnicki
ul. Wasilkowska 85/1
15-118 Białystok
Numer konta bankowego: 14 1090 2587 0000 0001 4352 7339
Santander Bank
W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
- Płatność za pobraniem:
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. W zamówieniu należy wpisać wybraną opcję płatności.
- Płatność przy odbiorze:
Płatności za zakupiony towar można również dokonać, odbierając go osobiście w naszej siedzibie znajdującej się przy ul. Wasilkowskiej 85/1 w Białymstoku (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17).
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru oraz od czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. Czas realizacji zamówienia standardowego liczony jest od chwili opłacenia zamówienia, wynosi do 15 dni roboczych i zależy od dostępności danego produktu. W niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany mailowo.
Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnym terminie wysyłki, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta realizowane są pierwszego kolejnego dnia roboczego.
Koszty przesyłki
Lustra wysyłamy bezpiecznie zapakowane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku uszkodzenia zawartości paczki o nic nie musisz się martwić, sami dochodzimy odszkodowania a dla Ciebie wykonamy drugie lustro.
Koszty dostawy
Na koszt dostawy składa się koszt usługi kurierskiej, koszt opakowania (skrzynia z płyty mdf + styropian + folia ochronna) oraz koszt ubezpieczenia zawartości.
Ceny dostawy poszczególnych przedmiotów są różne i uzależnione od ich wagi i gabarytów. Całkowity koszt dostawy zamówienia podany jest w trakcie zamawiania produktów i po wybraniu formy dostawy.
Lustra wysyłamy w osobnych paczkach.
Klasy wysyłkowe dla luster prostokątnych:
I klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 120×60 cm
- koszt dostawy po przedpłacie 40 zł
- koszt przesyłki pobraniowej 60 zł
II klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 150×70 cm
- koszt dostawy po przedpłacie 50 zł
- koszt przesyłki pobraniowej 70 zł
III klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 190×80 cm
- koszt dostawy po przedpłacie 80 zł
- koszt przesyłki pobraniowej 100 zł
W przypadku większych formatów niż maksymalny (190×80) koszt transportu ustalany jest indywidualnie przez firmę spedycyjną
Klasy wysyłkowe dla luster okrągłych:
I klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 90×90 cm
- koszt dostawy po przedpłacie 40 zł
- koszt przesyłki pobraniowej 60 zł
II klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 120×120 cm
- koszt dostawy po przedpłacie 50 zł
- koszt przesyłki pobraniowej 70 zł
III klasa wysyłkowa – maksymalny wymiar lustra do 130×130 cm
- koszt dostawy po przedpłacie 80 zł
- koszt przesyłki pobraniowej 100 zł
W przypadku większych formatów niż maksymalny (130×130) koszt transportu ustalany jest indywidualnie przez firmę spedycyjną
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Wysyłki realizowane są w dniach roboczych od poniedziałku do piątku. Czas doręczenia wynosi do 2 dni roboczych. Dostawa zazwyczaj odbywa się w przeciągu 24 godzin od nadania paczki wyłącznie w dni robocze.
Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Kurier będzie próbował dostarczyć zamówienie dwa razy. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia zamówienia, zostanie ono odesłane do naszej siedziby.
Przesyłkę należy otworzyć zaraz po doręczeniu i w razie jej uszkodzenia w przeciągu godziny wypełnić elektroniczny protokół szkody. Jeżeli po rozpakowaniu zauważą Państwo, że produkt posiada uszkodzenia, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń.
Jedyną podstawą do reklamacji uszkodzonego produktu jest otwarcie przesyłki zaraz po doręczeniu i w przypadku zauważenia uszkodzeń mechanicznych wypełnienie w przeciągu godziny od jej otrzymania elektronicznego protokołu uszkodzenia przesyłki.